CHCESZ UMÓWIĆ WIZYTĘ?
Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Zgłoś się do nas!
A co, jeśli się okaże, że lekarz nie będzie w stanie zdiagnozować mnie przez telefon?
Czy muszę osobiście stawić się po odbiór np. zwolnienia, recepty?
Co mogę uzyskać w trakcie takiej porady?
Jeżeli w trakcie konsultacji telefonicznej lekarz zdecyduje, że zachodzi konieczność wizyty w gabinecie, wówczas można ustalić szczegóły dalszego leczenia.
Nie ma potrzeby osobistego odbioru dokumentów. Wszelkie formalności mogą zostać załatwione zdalnie:
drogą mailową
listownie
dostęp do e-recepty otrzymuje się w postaci 4-cyfrowego kodu, który podany wraz z numerem PESEL umożliwia odbiór leków w aptece. Kod zostaje podany już podczas rozmowy z lekarzem, za pomocą SMS, lub na adres e-mail.
Telemedyczne konsultacje lekarskie umożliwiają otrzymanie:
zaleceń lekarskich
skierowania na badania, do poradni specjalistycznej
zwolnienia lekarskiego
e-recepty
Skąd lekarz będzie wiedział jaki jest mój stan zdrowia, kiedy nie widzi mnie na żywo?
Przed postawieniem diagnozy i wystawieniem zaleceń lekarz przeprowadza szczegółowy wywiad z pacjentem, w którym pyta o wszystkie kwestie zdrowotne niezbędne do ustalenia faktycznego stanu pacjenta. Wywiad ma taki sam charakter, jak i ten, który każdy pacjent wypełnia przed wizytą w naszym Centrum. Lekarz bierze pod uwagę zarówno aktualnie zgłaszane dolegliwości, jak i przebieg dotychczasowego leczenia, jeśli miało miejsce. Ma bowiem bezpośredni dostęp do dokumentacji medycznej przechowywanej w naszej placówce. Ponadto pacjent ma możliwość przesłać lekarzowi drogą elektroniczną nowe wyniki badań, wypisy szpitalne, czy też zdjęcia lub filmiki prezentujące np. zmiany skórne w przypadku konsultacji u dermatologa.
Z jakim lekarzem mogę porozmawiać przez telefon, tylko z ogólnym czy ze specjalistami również?
Telefoniczne konsultacje lekarskie obejmują możliwość kontaktu zarówno z lekarzem ogólnym, jak i innymi specjalistami, np. z internistą, dermatologiem, neurologiem czy kardiologiem. Konsultacje ze specjalistami są oczywiście obwarowane odrębnymi procedurami, o których pacjent zostanie poinformowany podczas rejestracji.
W pierwszej kolejności należy umówić wizytę, korzystając z możliwości dostępnych na naszej stronie (np. Wykup teleporadę, Umów teleporadę, lub Wybierz specjalistę). Rejestracji można dokonać także pod jednym z numerów kontaktowych: +48 95 758 2649, +48 518 011 108 lub za pomocą innej dostępnej opcji kontaktu (dostępne w zakładce Home). Po wysłaniu zgłoszenia rejestratorki medyczne skontaktują się telefonicznie, przeprowadzony zostanie wstępny wywiad z pacjentem oraz zapoznanie z zasadami realizacji wybranej konsultacji. Zostanie także wskazany możliwy termin rozmowy z lekarzem.
ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Daszyńskiego 1
69-100 Słubice
Galeria Prima II piętro
Kontakt